marți, 18 octombrie 2011

Goodbye my Dear Nikon D60


Nikon D60

Iata ca au trecut 2 ani si 4 luni de la primul meu DSLR, un Nikon D60. In acest timp am invatat destule, am exersat - si nu putin, chiar pana la aproximativ 32000 de cadre. L-am avut cu mine mai peste tot pe unde m-au purtat pasii in vacanta sau la munca, prin mai multe tari sau chiar continente. Si chiar mai am inca foarte multe prin care inca nu am apucat sa trec decat foarte rapid. Deci voi mai pune posturi inca destula vreme de acum incolo datorita lui D60.

A venit vremea sa-mi iau la revedere de la el. Este acum in drum catre un nou proprietar caruia sper sa-i aduca cel putin la fel de multe satisfactii. Ii urez sa se bucure de el si sa-l foloseasca cu placere.


Nikon D60

De ce l-am dat? Pentru ca am ajuns sa simt nevoia unui aparat mai versatil, cu o viteza de reactie si o cadenta mai buna, cu un auto focus mai dotat, cu ergonomie mai mare, cu AWL CLS si alte cateva "maruntisuri" :). Am gasit toate astea in noul NIkon D7000 (la care ma tot uitam de ceva vreme), si cum luna asta este la promotie, decizia nu a fost chiar asa de dificila :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...